مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:452022-01-15سياسي

پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی، نماینده وزیر علوم در دانشگاه هرمزگان با استقرار در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان، - همزمان با چهاردهمین سفر استانی رییس جمهوری، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم برای پاسخگویی به مطالبات مردمی به استان هرمزگان سفر کرد و به بیش از 60 مطالبه مردمی پاسخ گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی، نماینده وزیر علوم در دانشگاه هرمزگان با استقرار در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان، به مطالبات، سوالات، تقاضاها و مشکلات مراجعین در حوزه مسائل آموزش عالی که با اطلاع رسانی قبلی از طریق سامانه 111 ثبت شده بود، پاسخ داد.

وی در حاشیه این سفر یک روزه، با همراهی مدیران و مسئولان دانشگاهی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این دانشگاه، از خوابگاه ها٬ سالن غذا خوری جدید و پردیس دانشگاه هرمزگان نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی باکیفیت و مطلوب به دانشجویان باعث افزایش کیفیت آموزش خواهد شد٬ پژوهش را رمز توسعه دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: باید سعی شود تا علم و دانش تبدیل به ثروت و محصول شود و این مهم قطعاْ استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان

پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان