مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:502022-01-15حوادث

خانواده های حادثه دیده شهر حسین آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند


بادستور مدیرکل کمیتە امداد کردستان 25 خانوادە آسیب دیده ناشی از حادثە انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد تحت حمایت کمیتە امداد قرار می گیرند.

- ایسنا/کردستان بادستور مدیرکل کمیتە امداد کردستان 25 خانوادە آسیب دیده ناشی از حادثە انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد تحت حمایت کمیتە امداد قرار می گیرند.

رضا طوسی در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار کرد: بعد از حادثه انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد و ایجاد آسیب مالی و جانی برای تعدادی از خانواده ها، این نهاد بلافاصله در محل حادثه حضور و نسبت به بررسی وضعیت خانواده های تحت حمایت و نیازمند آسیب دیده اقدام شد.

وی با بیان اینکه از بین مددجویان کمیته امداد آن محل کسی آسیب ندیده بود، افزود: تعداد 25 منزل مسکونی این شهر دچار حریق و سوختگی و آسیب شده بودند که با قید فوریت برای همه آنها تشکیل پرونده شد و بلافاصله تحت حمایت این نهاد قرار خواهند گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: از طریق این نهاد به هریک از این خانواده ها تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین تعداد 25 بسته سبد غذایی به ارزش هربسته 600 هزارتومان به این خانواده ها اهدا شده و در ادامه هر خدمتی لازم باشد به این خانواده ها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های حادثه دیده شهر حسین آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند

خانواده های حادثه دیده شهر حسین آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند