مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:052022-01-15سياسي

ضرورت ایجاد کارخانه تولید پنل های خورشیدی در یزد از زبان نماینده مجلس


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تبدیل یزد به نمونه و هاب انرژی تجدیدپذیر در کشور،گفت: در صورتی که بخواهیم یزد به قطب تولید انرژی خورشیدی تبدیل شود ناگزیر هستیم که کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی را در این استان راه اندازی کنیم.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تبدیل یزد به نمونه و هاب انرژی تجدیدپذیر در کشور،گفت: در صورتی که بخواهیم یزد به قطب تولید انرژی خورشیدی تبدیل شود ناگزیر هستیم که کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی را در این استان راه اندازی کنیم.

محمدصالح جوکار در دیدار با معاون وزیر نیرو اظهار کرد: در بحث تولید برق و توسعه نیروگاه ها در دولت قبل واقعا کم کاری صورت گرفت و با وجودی که در برنامه ششم توسعه کشور این موضوع دیده شده بود، محقق نشد.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال هم شرایط بسیار سختی هم برای مردم، واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت های تولید و توزیع برق را داشتیم و اعتراض های بسیار جدی به این موضوع صورت می گرفت.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این موضوع در راستای عدم برنامه ریزی در این حوزه بود، گفت: استان یزد ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه نیروگاه های تولید برق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد کارخانه تولید پنل های خورشیدی در یزد از زبان نماینده مجلس

ضرورت ایجاد کارخانه تولید پنل های خورشیدی در یزد از زبان نماینده مجلس