مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:202022-01-15اقتصادي

افزایش بودجه شهر یزد بدون اخذ عوارض بیشتر از مردم


رییس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: نمایندگان شورا تلاش می کنند تا افزایش بودجه شهرداری از طریق درآمدهای پایدار تامین شود تا شهروندان متحمل پرداخت عوارض بیشتر نباشند.

- عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه این کمیسیون جلسات متعدد بررسی تعرفه عوارض شهرداری را آغاز کرده است، گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد در این مسیر، تامین رفاه و آسایش برای شهروندان است وی با اشاره به اینکه بررسی لایحه بودجه سال1401 شهرداری با محوریت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، طی جلسات مختلف و شبانه روزی در دستور کار است، اظهار کرد: میزان این افزایش یا کاهش در آیتم ها در حال بررسی است و پس از مطالعات لازم و پیشنهاد شهرداری به شورا، رقم قطعی اعلام خواهد شد.

سیفی با تاکید بر رویکرد عدالت محور شورای اسلامی شهر یزد، گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق مختلف، مردم مناطق کمتر توسعه یافته عوارض کمتری به شهرداری پرداخت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: در حال حاضر سازمان های مختلف شهرداری پیشنهاد بودجه مربوطه خود را به کمیسیون بودجه تحویل داده اند که پس از بررسی، مصوبات وارد صحن علنی شورا خواهد شد و بودجه 1401 شهرداری یزد تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه شهر یزد بدون اخذ عوارض بیشتر از مردم

افزایش بودجه شهر یزد بدون اخذ عوارض بیشتر از مردم