مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:302022-01-15اقتصادي

جوکار: کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی در یزد راه اندازی شود


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: در صورتی که بخواهیم یزد به قطب تولید انرژی خورشیدی تبدیل شود ناگزیر هستیم که کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی را در این استان راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده یزد و اشکذر در مجلس، محمدصالح جوکار در جریان دیدار با معاون وزیر نیرو اظهار کرد: در بحث تولید برق و توسعه نیروگاه ها در دولت قبل واقعا کم کاری صورت گرفت و با وجودی که در برنامه ششم توسعه کشور این موضوع دیده شده بود محقق نشد.

وی افزود: در تابستان امسال هم شرایط بسیار سختی هم برای مردم، واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت های تولید و توزیع برق را داشتیم و اعتراض های بسیار جدی به این موضوع صورت می گرفت.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این موضوع در راستای عدم برنامه ریزی در این حوزه بود گفت: استان یزد ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه نیروگاه های تولید برق دارد در حوزه های مختلف دارد.

جوکار به نیروگاه های سیکل ترکیبی ایجاد شده در یزد اشاره کرد و افزود: با وجود فعالیت این نیروگاه ها، در برنامه واحدهای صنعتی و معدنی بزرگ استان هم ایجاد نیروگاه های جدید تولید برق وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی در یزد راه اندازی شود

جوکار: کارخانه تولید پنل ها و تجهیزات خورشیدی در یزد راه اندازی شود