مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:452022-01-15سياسي

شهدا آرمان های نهضت عاشورا را تفسیر کردند


مسئول طرح و عملیات لشکر 32 انصار الحسین (ع) همدان گفت: شهدا درس رشادت و تکیه بر اهداف و آرمان های نهضت عاشورا را برای ما تفسیر کردند.

- همدان- مسئول طرح و عملیات لشکر 32 انصار الحسین (ع) همدان گفت: شهدا درس رشادت و تکیه بر اهداف و آرمان های نهضت عاشورا را برای ما تفسیر کردند.

به گزارش، سردار مسعود حجازی در بیست و چهارمین یادواره 50 شهید روستای شهید پرور روستای گنج تپه شهرستان بهار، بیان کرد: امروز عزت، اقتدار و سرافرازی ملت ایران در سایه شجاعت و ایثار گری رزمندگان و شهدای جان بر کف بوده است.

وی گفت: شهدا با رفتن خود درس رشادت و تکیه بر اهداف و آرمان های نهضت عاشورا را برای ما تفسیر کردند و سنگر ولایت و ولایت پذیری را مستحکم ترین سنگر برای دفاع از قرآن و دین دانستند.

بیست و چهارمین یادواره 50 شهید روستای شهید پرور روستای گنج تپه شهرستان بهار با سخنرانی سردار مسعود حجازی؛ مسئول طرح و عملیات لشکر 32 انصار الحسین (ع) همدان در طول هشت سال دفاع مقدس و با نوای حاج ولی الله کلامی و حضور پر شور مردم غیور و شهید پرور گنج تپه و میهمانان بزرگوار شهرستان و اطراف، امام جمعه شهرستان، بخشدار، فرماندار وقت، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان، چندی از اعضای شورای اسلامی بهار جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهار و فرمانده حوزه مقاومت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا آرمان های نهضت عاشورا را تفسیر کردند

شهدا آرمان های نهضت عاشورا را تفسیر کردند