مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:452022-01-15اقتصادي

تردد در محورهای مواصلاتی فارس برقرار است


مدیر مرکز مدیریت راه های فارس اعلام کرد که علی رغم بارش نسبتا خوب در اکثر نقلط استان، اما تردد در محورهای مواصلاتی عادی و ایمن برقرار است.

- حمید احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت راه های فارس در صبح شنبه 25 دی، بیان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمام محورهای استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

او افزود: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 11 درصد کاهش را نشان می دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 14 درصداست.

مدیر مرکز مدیریت راه های فارس به هموطنان توصیه کرد که به دلیل بارش باران و شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده ای پرهیز کنند.

احمدی همچنین به آخرین گزارش جوی در محورهای فارس اشاره و بیان کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند جاده ای و گزارش اعلامی از سوی همکاران راهداری مستقر در محورها، در حال حاضر بارش برف در محورهای سپیدان به یاسوج، سپیدان به اقلید، سده، دژکرد و خسروشیرین در جریان است.

او گفت: همچنین شاهد بارش باران در محورهای منتهی به شیراز، نورآباد، رستم، کازرون، دشت ارژن، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، بوانات، صفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی فارس برقرار است

تردد در محورهای مواصلاتی فارس برقرار است