مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:002022-01-15بين الملل

مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می شوند/ سکوت غرب


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در واکنش به صدور حکم اعدام دو جوان شیعه بحرین توسط آل سعود، گفت: مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می شوند.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، نصر الشمری سخنگوی این جنبش در واکنش به تأیید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی آل سعود اظهار داشت: ما امروز درحالی سخنانی از سوی استکبار جهانی در خصوص حقوق بشر می شنویم که کشورهای غربی در برابر بزرگ ترین جنایت های مرتکب شده در حق ملت بحرین و یمن سکوت می کنند.

بر اساس این گزارش، با اشاره به کشتار هزاران شهروند بی گناه یمنی در سایه سکوت رسانه ای استکبار، تصریح کرد: گناه مردم بحرین جز گفتن کلمه حق در برابر استبداد چیست که اینگونه با کشتار، اعدام و تعدی مواجه می شوند؟ وی با اشاره به معیارهای ادعایی غرب در خصوص آزادی حق انتخاب، افزود: چگونه به خاندان هایی اجازه داده می شود بیش از صد سال بر مردم حکومت کنند؟ خاندان هایی که مخالفان و افراد غیرهم نظر با خود را بازداشت، اعدام و تبعید کرده و سلب تابعیت می کنند.

سخنگوی نُجَباء با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت در قبال اتفاقات بحرین و یمن کاری از پیش نبرده اند، خاطرنشان ساخت: نباید فریب رسانه های غربی را خورد؛ چراکه این رسانه ها برای بزک کردن چهره استکبار جهانی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می شوند/ سکوت غرب

مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می شوند/ سکوت غرب