مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:052022-01-15اجتماعي

محلول مورد نیاز برای برفروبی سطح شهر تبریز تامین شده است


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در تامین محلول برفروبی مناطق هیچگونه مشکلی نداریم و آماده ارائه به معاونت های خدمات شهرداری های مناطق هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در تامین محلول برفروبی مناطق هیچگونه مشکلی نداریم و آماده ارائه به معاونت های خدمات شهرداری های مناطق هستیم.

یونس فاتح با اعلام این خبر، افزود: با درنظر گرفتن هشدارهای جوی سازمان هواشناسی، محلول آماده شده و در هنگام بارش برای ارائه محلول به معاونت های خدمات شهری شهرداری های مناطق هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: همه واحدها تلاش می کنند تا شهر در هنگام بارندگی دچار مشکل نشود و در همین راستا سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز با به موقع آماده کردن محلول سعی بر این دارد که وظیفه خود را در امر مسیرگشایی شهری به جا آورد و امیدواریم هیچ مشکلی در سطح شهر در امر تردد مشاهده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: از تمامی شهروندان فهیم و عزیز تبریزی خواهشمندیم در مواقع بارندگی از سفرهای درون شهری غیرضروری بپرهیزند تا همکاران ما در امر برف روبی، مسیرگشایی و محلول پاشی با مشکل مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلول مورد نیاز برای برفروبی سطح شهر تبریز تامین شده است

محلول مورد نیاز برای برفروبی سطح شهر تبریز تامین شده است