مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:052022-01-15اجتماعي

آمادگی راهداری برای برقراری تردد ایمن در بارش های فارس


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آمادگی کامل بخش راهداری استان برای سامانه بارشی پیش رو و تردد ایمن و روان در سطح راه های استان خبر داد.

- علیرضا راستیار شنبه 25 دی در جمع خبرنگاران گفت: در بارش های زمستانی روز گذشته، در 8 شهرستان شاهد بارش برف و در 24شهرستان شاهد بارش باران بودیم.

او ادامه داد: بر اساس الگوهای هواشناسی، پیش بینی بارش ها انجام شده بود و استقرار نیروها از قبل مشخص و برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای استان و ایجاد تردد ایمن و روان 488 راهدار در عملیات راهداری زمستانی روز نخست بارش ها به کمک 289 دستگاه ماشین آلات راهداری فعالیت کردند.

معاون راهداری فارس تأکید کرد: روز گذشته جمعه در 1488 کیلومتر از راه های استان عملیات برفروبی انجام شده و برای جلوگیری از یخ زدگی و برقرار ماندن تردد در محورهای مورد نیاز 752 تن شن و نمک بر روی سطح راه پاشیده شد.

راستیار با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری عنوان کرد: در 173 مقطع کوهستانی ریزش برداری از سطح راه انجام شده و تا پایان کامل بارش ها اکیپ های راهداری زمستانی بصورت شبانه روزی در سطح راهها به مردم ارائه خدمت می کنند.

او همچنین در خصوص کمک رسانی به خودروهای گرفتار عنوان کرد: به 176 خودروی نیازمند کمک رسانی و امداد رسانی انجام شده و همچنین 21نفر مسافر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری برای برقراری تردد ایمن در بارش های فارس

آمادگی راهداری برای برقراری تردد ایمن در بارش های فارس