مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:152022-01-15اقتصادي

100 جلد سند تک برگی اراضی ملی شهرستان مهدی شهر صادر شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر گفت: 100 جلد سند تک برگی اراضی ملی این شهرستان در راستای جلوگیری از تصرفات صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حیدر واحدمطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 100 جلد سند تک برگی اراضی ملی این شهرستان در راستای پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از تصرفات صادر شد.

وی بیان کرد: اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، بروز اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه های دولتی را رفع می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر اضافه کرد: این مقدار از اراضی ملی به صورت امانی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک انجام و سند مالکیت تک برگی این اراضی صادر شد.

واحدمطلق افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به روزرسانی اطلاعات نقشه ها و ورود به سیستم ثبت املاک و کاهش اختلافات حقوقی مردم را از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد.

وی افزود: پاسخگویی به 180 فقره استعلام در 9 ماه سال جاری از طریق سامانه سامط و صدور 100 جلد سند تک برگی اراضی ملی شهرستان مهدی شهر اخذ شد و با توجه به هدف گذاری تثبیت مالکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 جلد سند تک برگی اراضی ملی شهرستان مهدی شهر صادر شد

100 جلد سند تک برگی اراضی ملی شهرستان مهدی شهر صادر شد