مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:152022-01-15حوادث

امکان رانش مجدد روستای افسرآباد در صورت ادامه بارش وجود دارد


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانش شب گذشته در روستای افسرآباد خسارت جانی و مالی نداشت، اما به علت رانشی بودن و جنس زمین در این روستای با بارش و افزایش رطوبت امکان رانش مجدد وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانش شب گذشته در روستای افسرآباد خسارت جانی و مالی نداشت، اما به علت رانشی بودن و جنس زمین در این روستای با بارش و افزایش رطوبت امکان رانش مجدد وجود دارد.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رانش رخ داده در روستای افسرآباد در شهرستان اردل، اظهار کرد: به علت بارش بخشی از این روستا دچار رانش شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: به علت رانشی بودن و جنس زمین در روستای افسرآباد در شهرستان اردل با بارش و رطوبت امکان رانش مجدد وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تا شعاع 70 متری روستای افسرآباد ایمن سازی شده است، توضیح داد: تعدادی از خانوارها اسکان اضطراری داده شدند، اما تعدادی از خانوارها نیز تمایل به جابجایی نداشتند.

کیانی بیان کرد: مطالعات ایمن سازی روستای افسرآباد در شهرستان اردل در حال انجام است، پس از تامین اعتبار عملیات اجرایی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان رانش مجدد روستای افسرآباد در صورت ادامه بارش وجود دارد

امکان رانش مجدد روستای افسرآباد در صورت ادامه بارش وجود دارد