مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:202022-01-15اجتماعي

برف روبی و بازگشایی راه 434 روستای استان اردبیل/ محور خلخال به اسالم مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از برف روبی و بازگشایی راه 434 روستای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات بازگشایی محورهای روستایی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری، راه  434 روستا بازگشایی شده ولی به دلیل کولاک بسیار شدید راه 361 روستا همچنان مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین مسدودی راه های روستایی از شهرستان های خلخال، کوثر، نیر، اردبیل و مشگین شهر گزارش شده که راهداران پرتلاش باهمه توان برای بازگشایی آنها در حال فعالیت هستند.

تلاش 337 راهدار برای برف روبی جاده ها مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در بارش اخیر بیش از 15 هزار کیلومتر برف روبی انجام شد، تشریح کرد: در عملیات برف روبی 337 نفر نیروی انسانی و 208 دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مردم استان بودند.

وی با اشاره به وجود کولاک بسیار شدید در گردنه ها از مردم خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفر حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

محور خلخال به اسالم مسدود شد وثوقی بیان کرد: محور خلخال به اسالم به دلیل کولاک بسیار شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی و بازگشایی راه 434 روستای استان اردبیل/ محور خلخال به اسالم مسدود شد

برف روبی و بازگشایی راه 434 روستای استان اردبیل/ محور خلخال به اسالم مسدود شد