مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:202022-01-15سياسي

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات خوزستان است


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح توسعه فولاد اکسین و اجرای فاز دوم این شرکت مورد توجه این کمیسیون است، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی برای تبدیل مواد خام تولیدی در خوزستان به محصولات دیگر، - برای اشتغال زایی و ایجاد درآمد ضروری است.

شامگاه 24 دی ماه رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه سید کریم حسینی نماینده اهواز و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت وگو کردند که ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در این دیدار اظهار کرد: برخی از شرکت ها در خوزستان به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نکرده و این محسوس بود چرا که در کنار این صنایع مناطقی وجود داشت که محروم بودند.

وی افزود: سعی می کنیم در جلسه جمع بندی روز آخر سفر این کمیسیون با حضور صنایع و شرکت ها، هر کدام از این مناطق محروم به یکی از این صنایع سپرده شود.

اسماعیلی بر توسعه متوازن در خوزستان تاکید کرد و گفت: به دنبال این هستیم که این موضوع در بودجه 1401 دیده شود و با ایجاد صندوق کارآفرینی و اشتغال به توسعه متوازن کمک کرده و به دنبال آن شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات خوزستان است

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات خوزستان است