مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:252022-01-15سياسي

استاندار فارس: قرارگاه مدیریت آب استان، باید به صورت مستمر تشکیل شود


استاندار فارس با تاکید بر اینکه جلسه مدیریت آب استان باید به صورت مستمر تشکیل شود گفت: با تشکیل قرارگاه آب، تمامی دستگاه ها باید با معرفی یک نماینده ارشد برای نجات استان از تامین آب در این قرارگاه مشارکت و همکاری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه شورای راهبردی آب استان فارس با هدف تشکیل قرارگاه عملیاتی آب با حضور استاندار فارس، رییس و دبیر این شورا، رییس سازمان صمت فارس و جمعی دیگر از مسئولان و متخصصان این حوزه برگزار شد.

در این جلسه استاندار فارس گفت: ما باید همانند کشورهای توسعه یافته برای هر قطره از آب برنامه داشته داشته باشیم، محمد هادی ایمانیه افزود: تامین و مصرف آب، انتقال آب و حتی فرهنگ مصرف آن همانند اقدامات ارزشمندی که در زمینه نقشه راه معادن، برنامه جامع کشاورزی و باغداری و سایر طرح های دیگر باید برای آب هم برنامه جامع 5 ساله در زمینه های آبخیزداری و آبخوان ها، سدها، پساب، چاه ها و قنات و همچنین مصرف خانگی داشته باشیم.

 رییس شورای راهبردی آب استان فارس نیز گفت: در نظر داریم جهت انتقال آب دریا به استان با استان های همجوار به صورت مشترک اقداماتی داشته باشیم.

رضا زاده ادامه داد: طبق جلساتی که با استاندار اصفهان و سایر مسئولان آن استان داشتیم اگر بتوانیم مسیر انتقال آب از دریا را به صورت مشترک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: قرارگاه مدیریت آب استان، باید به صورت مستمر تشکیل شود

استاندار فارس: قرارگاه مدیریت آب استان، باید به صورت مستمر تشکیل شود