مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:302022-01-15ورزشي

داوری مرحله اول مسابقات بین المللی قرآن+تصاویر


داوری مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم در مجتمع بصیرت تهران در حال برگزاری است و برگزیدگان باید در دور بعد باز هم به صورت مجازی با هم رقابت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله مقدماتی سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با داوری آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقات در بخش برادران آغاز شده و برگزیدگان باید در مرحله نیمه نهایی باز هم به صورت مجازی با هم رقابت کنند.

ارسال 200 اثر از 69 کشور جهان در این مرحله نمایندگان 69 کشور آثار خود را در بخش های مختلف ارسال کرده اند، این دوره از مسابقات در بخش های بزرگسالان (بخش اصلی مسابقات)، بانوان، دانش آموزان و نابینایان برگزار می شود که در مجموع 200 اثر از قاریان و حافظان قرآن این 69 کشور جهان به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است.

داوری مسابقات بخش خواهران در ابتدا برگزار شد و 25 دی ماه به پایان رسید و داوری بخش برادران هم اکنون در حال برگزاری است.

همچنین همه رقابت ها به صورت غیرحضوری است و راه یافتگان به مراحل بالا تر هم باید فایل تصویری تلاوت و یا ارائه محفوظات خود را طبق آیین نامه مرحله نیمه نهایی ارسال کنند.

مرحله مقدماتی مسابقات که فقط شامل داوری آثار ارسالی است در مجتمع فرهنگی بصیرت واقع در حکیمیه تهرانپارس برگزار می شود و مرحله نهایی اسفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری مرحله اول مسابقات بین المللی قرآن+تصاویر

داوری مرحله اول مسابقات بین المللی قرآن+تصاویر