مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:302022-01-15اجتماعي

تا پایان دی ماه، بارش چشمگیری برای همدان پیش بینی نمی شود


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تا پایان دی ماه بارش چشمگیری انتظار نمی رود و همدانی ها برای بارش باید منتظر بهمن بمانند.

- ایسنا/همدان کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تا پایان دی ماه بارش چشمگیری انتظار نمی رود و همدانی ها برای بارش باید منتظر بهمن بمانند.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نقشه های هواشناسی تا آخر دی ماه بارش ها به صورت پراکنده و به شکل برف و باران است.

وی ادامه داد: انتظار مرکز هواشناسی برای امروز وزش باد شدید با سرعت نزدیک به 70 کیلومتر در ساعت و بارش های پراکنده و خفیف به صورت برف است.

زاهدی ادامه داد: در روز دوشنبه پوشش بارش بیشتری را برای استان به خصوص در مناطق شمالی و جنوبی انتظار می رود و این موج خفیف بارش در روز سه شنبه از استان خارج و روز پنج شنبه دوباره وارد استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه کاهش محسوس دما تا منفی 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و این کاهش بیشتر در دمای صبحگاهی احساس خواهد شد.

زاهدی درباره کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته گفت: در ایستگاه فرودگاه همدان کمترین دما یک درجه سانتیگراد و بیشترین دما 12 درجه سانتیگراد ثبت شده است که با توجه به وزش باد در سطح شهر دما در زیر صفر احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان دی ماه، بارش چشمگیری برای همدان پیش بینی نمی شود

تا پایان دی ماه، بارش چشمگیری برای همدان پیش بینی نمی شود