مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:352022-01-15سياسي

ضرورت حضور تأثیرگذار حوزه علمیه در عرصه بین الملل


حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور با اشاره به نقش آفرینی مبلغان دینی در شناسایی ذائقه های فرهنگی مخاطب، گفت: حوزه علمیه باید در عرصه بین الملل حضور تأثیرگذاری داشته باشد و برنامه ها و تولیدات خود را متناسب با جهان روز عرضه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه برنامه سفر خود به شهر مقدس مشهد، با حجج اسلام محمد باقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، عیسی نژاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سید محمدعلی حسینی زهانی، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در آغاز سخنانش، به نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در عرصه دیپلماسی فرهنگی و تأکید و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازسازی انقلابی در ساختارهای فرهنگی و ایجاد تحول در عرصه امور بین المللی و فرهنگی اشاره کرد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ذائقه شناسی مخاطب را لازمه تأثیرگذاری فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور دانست و گفت: برای تأثیرگذاری در فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور باید در گام نخست بتوانیم ذائقه مخاطب را بشناسیم و جهت رسیدن به اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور تأثیرگذار حوزه علمیه در عرصه بین الملل

ضرورت حضور تأثیرگذار حوزه علمیه در عرصه بین الملل