مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:402022-01-15سياسي

لزوم همکاری مجلس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد شغل


رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت: اعتبار پیش بینی شده برای بروز رسانی تجهیزات مراکز فنی و حرفه ای چهار شهرستان اندیکا، مسجدسلیمان،لالی وهفتکل افزایش و بزودی ابلاغ خواهدشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامحسین حسینی نیا رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در اولین سفر به استان خوزستان به منظور بررسی وضعیت مراکز آموزشی شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل جلسه تخصصی با ورناصری نماینده مجلس، مدیرکل، فرمانداران و روسای مراکز آموزشی درشهرستان اندیکا برگزار کرد.

حسینی نیا در این جلسه اظهار کرد: با توجه به پراکندگی و وجود مناطق روستایی و عشایری نیاز است رشته های آموزشی متناسب با وضعیت منطقه و نیاز بازار کار توسعه پیدا کند.

وی افزود: عمده مشکل جوانان کشور معضل بیکاری است و عمده معضلات اجتماعی و ناهنجاری جامعه بعلت فقدان مهارت در بین جوانان برای ایجاد شغل است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: برای حل این معضل نیاز است در بخش مهارت و آموزش فنی وحرفه ای سرمایه گذاری شود تا شاهد تحول در مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال باشیم و مجلس شورای اسلامی می تواند در این راه کمک کند تا بتوان گامهای موثری برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری مجلس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد شغل

لزوم همکاری مجلس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد شغل