مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:252022-01-15اجتماعي

320 کیلومتر از راه های کرمانشاه برف روبی شد


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همکاران راهداری با 24 دستگاه ماشین آلات راهداری و حدود 33 نیرو با 320 کیلومتر عملیات برف روبی و 220 تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی راه های استان اقدام کرده اند.

-  فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت راه های استان با توجه به فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، اظهار داشت: بارش ها در حال حاضر اغلب در منطقه اورامانات و شهرستان سنقر و کرمانشاه و.

به صورت باران است.

وی ادامه داد: از روز گذشته همکاران راهداری با 24 دستگاه ماشین آلات راهداری و حدود 33 نیرو با 320 کیلومتر عملیات برف روبی و 220 تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی راه های استان اقدام کرده و خوشبختانه الان انسدادی در هیچکدام از مسیرهای استان نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: روز گذشته بارش برف در محورهای روانسر به پاوه، سریاس به پاوه، پاوه به نوسود، نوسود به نودشه، سه راهی شهدا، سرپل ذهاب به دالاهو و سرمیل، سنقرو کلیایی به اسد آباد و گردنه آجین، سنقر و کلیایی به قروه و گردنه خسرو آباد را داشتیم و صبح امروز هم بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی اورامانات، روانسر به پاوه، پاوه به سه راهی شهدا، گردنه سرمیل گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 کیلومتر از راه های کرمانشاه برف روبی شد

320 کیلومتر از راه های کرمانشاه برف روبی شد