مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:252022-01-15اجتماعي

بارش برف و شکسته شدن درختان و قطع برق در غرب اصفهان/سقوط 12 پایه برق


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت بارش برف سنگین تعدادی از درختان شکست و سبب سقوط 12 پایه برق و از بامداد برق و مخابرات بخش هایی از شهرستان گلپایگان، - منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در استان اظهار داشت: در حال حاضر در محور سمیرم-یاسوج بارش برف شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این موج بارشی از روز گذشته استان را به ویژه مناطق غربی مانند فریدن، فریدون شهر، و بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان و در جنوب سمیرم را دربر گرفته است، افزود: در سایر مناطق استان بارش به صورت باران بود.

شیشه فروش با بیان اینکه امروز پدیده غالب هوای استان وزش باد شدید و کولاک در مناطق غرب و جنوب است، بیان کرد: شدت بارش در مناطق غربی سبب شد تردد به صورت کند انجام شود و مدارس این مناطق در غرب تعطیل و غیرحضوری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افت دما و یخبندان در مناطق غربی استان گفت: به علت بارش برف سنگین تعدادی از درختان شکست و سبب سقوط 12 پایه برق و بروز آسیب به فیدرهای 20 کیلو ولت شد و از بامداد برق و مخابرات بخش هایی از شهرستان گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدون شهر و بویین میاندشت قطع شد که با تلاش 12 اکیپ مهندسی برق و مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و شکسته شدن درختان و قطع برق در غرب اصفهان/سقوط 12 پایه برق

بارش برف و شکسته شدن درختان و قطع برق در غرب اصفهان/سقوط 12 پایه برق