مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:252022-01-15سياسي

ضرورت توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه/ ناعدالتی در وام های دانشجویی وزارت بهداشت


دبیر کل شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کمبود ظرفیت خوابگاه و همچنین هزینه بالای تست کرونا از جمله مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، همزمان با سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان هرمزگان دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در سفری یک روزه به بندرعباس از بخش های مختلف حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد و در نشستی صمیمی با نهادهای دانشجویی و فعالان فرهنگی حضور یافت.

پیش از صحبت های معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت نمایندگان تشکل ها و کانون ها به گفتگو پرداختند.

حسین فرح دبیر کانون های فرهنگی در این نشست به دو نکته اشاره کرد و گفت: تأمین زیرساخت ها کار دشواری است، کار زیرساختی به یک قرارگاه نیاز دارد و با مسئولیت شش ماهه یا یک ساله نمی شود آن را تمام کرد و به توجه مسئولان نیازمند است.

فرح ادامه داد: کارهای جهادی را باید هدفمند کنیم یعنی یک آغاز و پایان مشخص داشته باشد و اردوها باید بتوانند هدفمند به نتیجه برسند.

تشکل های دانشجویی بستری انسان ساز برای آینده کشور هستند دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این نکته که تشکل های دانشجویی یعنی بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه/ ناعدالتی در وام های دانشجویی وزارت بهداشت

ضرورت توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه/ ناعدالتی در وام های دانشجویی وزارت بهداشت