مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:202022-01-15سياسي

کتاب ارزیابی تاثیر سلامت در شیراز رونمایی شد


در یک نشست  مجازی که به همت گروه پژوهشی علوم رفتاری و مرکز ارزیابی جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار شد کتاب ارزیابی تاثیر سلامت رونمایی شد.

  - شنبه 25 دیماه، نشست مجازی شهر و ارزیابی تأثیر سلامت که به همت گروه پژوهشی علوم رفتاری و مرکز ارزیابی جهاد دانشگاهی فارس برگزار و طی آن کتاب ارزیابی تاثیر سلامت با ترجمه پژوهشگران برتر همچون مسعود کوچانی اصفهانی، روح الله جلیلی، مریم سروش و صدیقه البرزی رونمایی شد.

این کتاب توسط کاترین ال راس، مارلا اورنشتین و نیشا بوچوی نوشته شده و از سوی گروه پژوهشی علوم رفتاری و مرکز ارزیابی جهاد دانشگاهی استان فارس ترجمه شده و انتشارات جهاد دانشگاهی فارس آنرا منتشر کرده است.

هدف این کتاب ارائه بینشی جامع در خصوص استفاده از ارزیابی تاثیر سلامت و معرفی برخی از ابزارهای عملی مفید برای انجام، راه اندازی و یا ارزشیابی آن است که برای این کار با استناد به اَتس های انجام شده، چیستی، چرایی و چگونگی اَتس تشریح می شود.

این کتاب در 4 بخش سازماندهی شده است که بخش اول در برگیرنده اَتس و ادغام آن در سلامت عمومی ، برنامه ریزی و تدوین سیاست بوده است.

بخش دوم مفاهیم سیاسی و مطالعات موردی اشاره کرده است و بخش سوم نیز به معرفی شش گام اَتس، هدف، روش و برون دادهای هر گام می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب ارزیابی تاثیر سلامت در شیراز رونمایی شد

کتاب ارزیابی تاثیر سلامت در شیراز رونمایی شد