مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:302022-01-15سياسي

فرهنگ در دولت سیزدهم موتور پیشران اعتلای حکمرانی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه روزآمد سازی و بازسازی را باید عملیاتی، علی الارض، انضمامی و کاربردی فهمید و مطالبه کرد، گفت: -  در دولت سیزدهم فرهنگ به عنوان زیربنا و موتور پیشران اعتلای حکمرانی  و تحول در عرصه های گوناگون اقتصادی سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

  حمیدرضا قانعی شنبه 25 دی در شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: تعابیر مندرج در حکم جدید انتصاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب را می توان سومین گام از سلسله و زنجیره سخنان و مواضع انقلابی و راهبردی حضرت آیت الله خامنه ای در حوزه فرهنگ طی چند ماه اخیر دانست.

او افزود: اولین گام با به کار بردن تعبیر بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور رقم خورد که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای دولت سیزدهم به دولت جدید تکلیف کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: دومین گام ابتکار اوصاف چهارگانه و چهار ضلعی آوردگاه، آسایشگاه، قرارگاه و دانشگاه برای رسانه ملی بود که در حکم انتصاب رییس جدید صدا و سیما بیان شد و سومین گام هم انتظارات و توقعات ایشان از مهمترین قرارگاه فرهنگی کشور یعنی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در متن حکم جدید اعضای این شورا درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ در دولت سیزدهم موتور پیشران اعتلای حکمرانی است

فرهنگ در دولت سیزدهم موتور پیشران اعتلای حکمرانی است