مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:402022-01-15پزشكي

مردم نشانه های بیماری تنفسی را جدی بگیرند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم استان فارس خواست تا بروز هرگونه نشانه ای از بیماری های تنفسی را جدی گرفته و بدون هدر دادن فرصت، به پزشک خانواده یا نزدیکترین مرکز 16 ساعته در محل سکونت خود مراجعه کنند.

- سید وحید حسینی شنبه 25 دی در چهارصد و هفتاد و سومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19، با هشدار نسبت به گسترش سویه امیکرون در جامعه، بی توجهی نسبت به این تهدید را به منزله خطر مواجهه با بحرانی جدی در استان فارس دانست.

او با اشاره به خیز آهسته موارد افزایش ابتلا به کروناویروس در استان فارس، افزود: راهکار مهم حفاظتی در شرایط کنونی، افزایش توجه عمومی نسبت به خطر این بیماری با جدی گرفتن علایم ابتلا به بیماری و مراجعه به موقع به پزشک است تا از پیشرفت علائم بیماری و بستری شدن پیشگیری شود.

حسینی فصل سرما و خطر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا را دیگر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی عنوان کرد و گفت: به دلیل مشابهت علایم ابتلا به سرماخوردگی، آنفلوآنزا و سویه امیکرون، ضروری ترین اقدام در صورت بروز نشانه های بیماری، مراجعه به موقع به پزشک خانواده و مراکز 16 ساعته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری، همدلی و مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دریافت دُز سوم واکسن کروناویروس را در پیشگیری از ابتلا به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نشانه های بیماری تنفسی را جدی بگیرند

مردم نشانه های بیماری تنفسی را جدی بگیرند