مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:502022-01-15اقتصادي

حل معضلات نایسر نیازمند تصمیمات کلان است


رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: رشد جمعیت در نایسر بسیار سریع است و این امر نشان می دهد که مشکلات و آسیب های اجتماعی آینده نایسر جدی تر و بیشتر می شود، - بر همین اساس حل معضلات نایسر نیازمند تصمیمات جدی و کلان است.

بهرام نصرالهی زاده در امروز شنبه (25دی ماه) در جلسه بازآفرینی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به اینکه شکل گیری پدیده هایی همچون نایسر به سیاست های کلان بر می گردد اظهار کرد: رفع معضلات و مشکلات منطقه نایسر عزم جدی دستگاه های متولی استان را می طلبد.

وی افزود: در نایسر زمین ارزان است و به راحتی تملک می شود و این در حالی است که برای احداث مدرسه این امکان وجود ندارد و با کمبود زمین مواجه می شویم؛ که این مسئله یک بحران جدی است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان با اشاره به اینکه متاسفانه در نایسر ارائه خدمات بسیار کندتر از سایر مناطق ارائه می شود عنوان کرد: رشد جمعیت در نایسر بسیار سریع است و این امر نشان می دهد که مشکلات و آسیب های اجتماعی آینده نایسر جدی تر و بیشتر می شود، بر همین اساس حل معضلات نایسر نیازمند تصمیمات جدی و کلان است.

وی به کمبود فضای آموزشی، فضای سبز و آسفالت در این منطقه اشاره و عنوان کرد: باید هر چه سریعتر جلوی پیشروی بسیاری از مشکلات نایسر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات نایسر نیازمند تصمیمات کلان است

حل معضلات نایسر نیازمند تصمیمات کلان است