مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:552022-01-15سياسي

مدیران و قوانین ناکارآمد؛ بزرگترین مشکلات کشور


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات و ظرفیت های مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: قوانین و مدیران ناکارآمد دو مشکلی بود که مجلس روی آن متمرکز شد چرا که معتقدم بیشتر مشکلات کشور از این دو مورد نشات می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در گردهمایی سیاسی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه بر ضرورت شناخت اقدامات نظام سلطه جهت خنثی کردن آنها تاکید کرد و اظهار داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار همچنان دشمن درجه یک اندیشه های بلند و آزادی خواهانه ملت رشید ایران است که در این راستا سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته نشان دادن حال و ناامید کردن از آینده را دنبال می کند.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن به هر شیوه ای متوسل می شود تا در اذهان مردم این گونه رسوخ کند که شرایط کشور خوب نیست و با لجن پراکنی در رسانه ها و فضای مجازی این راهبرد را دنبال می نماید.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه دشمن با شیوه های احاله و نفوذ و استحاله اهداف خود را دنبال می کند، افزود: در تمام مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

این شیوه ها دنبال می شود که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران و قوانین ناکارآمد؛ بزرگترین مشکلات کشور

مدیران و قوانین ناکارآمد؛ بزرگترین مشکلات کشور