مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:002022-01-15پزشكي

پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: قزوین برای پنجمین روز متوالی هیچگونه مورد فوتی بر اثر کرونا را به ثبت نرسانده است - محمدحسن ارداقیان در گفت و گو با در استان گزارش نشده و تعداد مبتلایان جدید در یک روند رو به کاهش 25 نفر گزارش شده است و تعداد 42 نفر نیز از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: امروز برای پنجمین روز متوالی استان قزوین آری از فوتی کرونایی بوده است و امیدواریم با همکاری مردم در خصوص واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی این روند ادامه داشته باشد.

ارداقیان توضیح داد: تا امروز تعداد 125 هزار و 832 نفر در استان قزوین به کرونا مبتلا شده اند و تعداد کل فوتی های ما در این دوران 2 هزار و 846 نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد: روند واکسیناسیون سراسری علیه کووید 19 تأثیر بسیار زیادی روی کنترل بیماری داشته است و تا امروز بیش از 93 درصد افراد 12 تا 18 سال در استان قزوین دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و بیش از 76 درصد از افراد در این رده سنی دز دوم را نیز تزریق نموده اند.

ارداقیان گفت: 94 درصد از افراد بالای 12 سال استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده آمد و این آمار در دز دوم بیش از 84 درصد و در دز سوم قریب به 18 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین

پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین