مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:102022-01-15بين الملل

اروپا عملا هیچ اقدام مؤثری در برابر تحریم های ظالمانه واشنگتن انجام نداد


دولت قبلی آمریکا به صورت یکجانبه و با نقض قوانین بین المللی از توافق هسته ای خارج شد و رییس جمهور فعلی این کشور نیز به وعده خود برای بازگشت فوری به توافق عمل نکرد.

- سفیر ایران در اسپانیا گفت : دولت قبلی آمریکا به صورت یکجانبه و با نقض قوانین بین المللی از توافق هسته ای خارج شد و رییس جمهور فعلی این کشور نیز به وعده خود برای بازگشت فوری به توافق عمل نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن قشقاوی طی سخنانی در جمع مسئولان، اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بنیاد مطالعات راهبردی و بین المللی اسپانیا، به تشریح رئوس سیاست خارجی کشورمان با محوریت مذاکرات وین در رابطه با برنامه هسته ای و همچنین مسائل منطقه ای از جمله وضعیت افغانستان پس از خروج نیروهای غربی پرداخت.

قشقاوی در این نشست تاکید کرد: اگر امروز شاهد برگزاری مذاکرات هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی هستیم به این دلیل است که دولت قبلی آمریکا به صورت یکجانبه و با نقض قوانین بین المللی از توافق هسته ای خارج شد و رییس جمهور فعلی این کشور نیز به وعده خود برای بازگشت فوری به توافق عمل نکرد.

سفیر کشورمان در ادامه به وضع تحریم های شدید آمریکا علیه مردم ایران و آثار و پیامدهای آن بر روابط تجاری با دیگر کشورها از جمله اسپانیا پرداخت و تاکید کرد : اتحادیه اروپا هم عملا هیچ اقدام مؤثری در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا عملا هیچ اقدام مؤثری در برابر تحریم های ظالمانه واشنگتن انجام نداد

اروپا عملا هیچ اقدام مؤثری در برابر تحریم های ظالمانه واشنگتن انجام نداد