مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:152022-01-15حوادث

دستگیری عاملان حمله به کارگر شهرداری بام ایلام


سه نفر از عاملان حمله با کارگر شهرداری ایلام دستگیر شدند.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سه نفر از عاملان حمله با کارگر شهرداری ایلام دستگیر شدند.

وی افزود: در پی درگیری بامداد روز پنجشنبه تعداد 3 نفر با کارگر شهرداری مستقر در بام ایلام، بلافاصله دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، صبح امروز 3 نفر از عاملان این درگیری با تلاش پلیس امنیت عمومی استان و کلانتری 14 شهر ایلام دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و مواجه شدن با دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کردند افزود: عاملان این درگیری پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

القاصی مهر با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مردم است و با روحیه انقلابی اجرای قانون می کند، گفت: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است و هرکس خطایی کند با آن برابر قانون برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش اظهار داشت: دشمنان، اشرار، سارقان و اراذل و اوباش بدانند که نیروی انتظامی با چشمان بیدار خود در راه تحقق امنیت پایدار در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان حمله به کارگر شهرداری بام ایلام

دستگیری عاملان حمله به کارگر شهرداری بام ایلام