مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:302022-01-15اقتصادي

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد


مدیرعامل شرکت «نوآوران نمد تا ابد»، مستقر در کارخانه نوآوری آزادی می گوید با توجه به افزایش میزان استرس و کاهش تمرکز افراد در محیط به دلیل وجود آلودگی های صوتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت نوآوران نمد تا ابد که در کارخانه نوآوری آزادی مسقر است، موفق به تولید محصولاتی شده است که در اکوستیک محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت که در کارگاه نوآوری هفت و هشت کارخانه نوآوری آزادی مستقر است، توانسته با حمایت های پارک فناوری پردیس به تجاری سازی محصولاتش دست پیدا کند.

آرین ابوالحسنی مدیرعامل این شرکت گفت: در سال های گذشته با رشد استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، بحث فضاهای کار اشتراکی یا کو ورکینگ ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در مجموعه کارخانه نوآوری آزادی هم، وجود چنین فضاهایی لازم بود.

بنابراین پروژه فضاهای کار اشتراکی بیشتر و بهتر مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفت و تصمیم بر این شد، در این زمینه موضوع آلودگی صوتی و تاثیرات مهمی که در کارکرد افراد به ویژه به خاطر استرس می گذارد، مورد توجه ما قرار گیرد.

ابوالحسنی افزود: ما به صورت ریشه ای در موضوع آکوستیک و موادی که روی جذب صوت تاثیر دارند، تحقیق کردیم و به دنبال متریالی بودیم که هم در زمینه آکوستیک تاثیرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد