مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:352022-01-15اقتصادي

پروژه آب رسانی به 52 روستای تشنه استان سمنان اجرا می شود


جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سمنان از اجرای پروژه آب رسانی به 52 روستای استان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح 720 میلیارد ریال اعتبار از محل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منظور شد.

- ، مهدی کاشفی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه پروژه آب رسانی به 52 روستای تشنه استان سمنان اجرا می شود، ابراز داشت: برای اجرای این طرح که از 27 دی شروع خواهد شد سازمان بسیج سازندگی کشور و شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو نیز همکاری دارند.

وی بابیان اینکه برای این طرح 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است، افزود: در این راستا از تمام ظرفیت گروه های مردمی، دهیاری ها و امکانات برای رفع محرومیت در نقاط محروم در راستای کمک و خدمت به مردم بهره گرفته می شود.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بابیان اینکه هدف از اجرای این گونه اقدامات خدمت خالصانه در راستای حل مشکلات مردم است، ابراز داشت: تنها راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رفع محرومیت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود که این مهم برای استان سمنان باقدرت در حال انجام است.

کاشفی بابیان اینکه حرکت روبه جلو و پیمودن راه پیشرفت در گروه برطرف شدن مشکلات موجود در روستاها است، تصریح کرد: در قرارگاه سازندگی و رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب رسانی به 52 روستای تشنه استان سمنان اجرا می شود

پروژه آب رسانی به 52 روستای تشنه استان سمنان اجرا می شود