مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:402022-01-15حوادث

دستگیری 2 نفر از اخلالگران نظام ارزی و بانکی در اراک


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی باند اخلال در نظام اقتصاد ارزی و بانکی کشور با گردش مالی 420 میلیارد ریال در شهرستان اراک خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در راستای مبارزه با اخلال در نظام اقتصاد ارزی و بانکی کشور، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی بررسی مدارک افراد دریافت کننده ارز در این استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی 2 نفر از عوامل اصلی اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور شدند و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، با انجام عملیاتی نسبت به دستگیری آنان اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف مقادیر زیادی ارز قاچاق در بازرسی از منزل این افراد افزود: این اخلال گران ارزی با سو استفاده از کارت ملی هموطنان و مشارکت افراد فعال در شرکت های غیر دولتی دیگر، در خارج از استان مرکزی، به صورت باندی، اقدام به خرید ارزهای دولتی و فروش غیر قانونی آنها به افراد متقاضی در برخی استان های کشور می کردند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: این اخلال گران ارزی و بانکی با مشاهده مدارک و مستندات قانونی پلیس، در بازجویی های فنی کارآگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 نفر از اخلالگران نظام ارزی و بانکی در اراک

دستگیری 2 نفر از اخلالگران نظام ارزی و بانکی در اراک