مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:452022-01-15سياسي

تشکیل 26 کمیته برای گرامیداشت ایام دهه فجر در چهارمحال و بختیاری


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شکل گیری26 کمیته بزرگداشت ایام دهه فجر در استان خبرداد.

- ، موسی انصاری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این جلسه در راستای یکپارچگی و انسجام برنامه دهه فجر جلسه برگزار شده است، اظهار کرد: دشمن همیشه در حال دشمنی با انقلاب اسلامی بوده و هیچ گاه ساکت ننشسته است.

وی با بیان اینکه دشمن رویکرد فعالیت خود را در جهت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان سوق داده است، عنوان کرد: دشمنان سعی دارند دستاوردهای انقلاب را کم رنگ نشان دهند.

هویت انقلاب اسلامی را باید به نسل جوان معرفی کرد رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتحاد موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب سعی دارد مطالبات آرام را به سوی خشونت بار سوق دهد.

انصاری با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی را باید به نسل جوان معرفی کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی در منطقه اثر گذار بوده اما طی چند سال اخیر دشمنان در تلاش هستند این اثرگذاری در منطقه را کم رنگ نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام (ره) باید در جامعه تبیین شود، مطرح کرد: نسل جدید دوران انقلاب را درک نکرده اند و این مسئله موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 26 کمیته برای گرامیداشت ایام دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

تشکیل 26 کمیته برای گرامیداشت ایام دهه فجر در چهارمحال و بختیاری