مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:002022-01-15پزشكي

حضور تیم های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای دردهای دوری از درمان در شهرقائم


کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم از حضور تیم پزشکی سفیران سلامت در محله شهرقائم خبر داد.

- حضور تیم های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای دردهای دوری از درمان در شهرقائم ایسنا/قم کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم از حضور تیم پزشکی سفیران سلامت در محله شهرقائم خبر داد.

معین دادخواه، کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم محله شهرقائم سرانه پایین خدمات درمانی و سلامت است؛ عنوان کرد: دفتر تسهیلگری برای جبران این سرانه پایین و نبود درمانگاه در محله شهرقائم، علی رغم سکونت بیش از 30 هزار نفر در این محله، ناگزیر است از راهکارهای جایگزین برای افزایش خدمات درمانی بهره گیرد.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی که با محوریت تیم جهادی سفیران سلامت و با همکاری خانه هلال مسجد قرآن و عترت(ع)، مرکز بهداشت محله و دفتر تسهیلگری در محله شهرقائم برگزار گردید؛ براساس برنامه ریزی صورت گرفته، محوریت با غربالگری بوده است، که البته بخش های دیگر نظیر: آموزش مسائل بهداشتی، تزریقات، مامایی، مشاوره، دندانپزشک و داروخانه نیز در این مانور وجود داشت.

وی بیان کرد: دفتر تسهیلگری طی مدت سه سال گذشته شرایط بیش از هفت اردوی جهادی پزشکی را در محله تسهیل کرده است و به بیش از 3 هزار نفر خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای دردهای دوری از درمان در شهرقائم

حضور تیم های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای دردهای دوری از درمان در شهرقائم