مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:152022-01-15اقتصادي

برای جلوگیری از تولد این موجود خطرناک به سگ ها غذا ندهید


در مرکز دهکده وفا این سگ ها عقیم سازی شده و در صورت رهاسازی آنها در محیط طبیعی شاهد جفت گیری آنها با گرگ و تولد گرگاس نخواهیم بود.

- برای جلوگیری از تولد این موجود خطرناک به سگ ها غذا ندهید در مرکز دهکده وفا این سگ ها عقیم سازی شده و در صورت رهاسازی آنها در محیط طبیعی شاهد جفت گیری آنها با گرگ و تولد گرگاس نخواهیم بود.

گرگاس گونه جدید، عجیب و خطرناکی است که حالا به یکی از معضلات محیط زیست تبدیل شده، معضلی که دامنه آن به حاشیه برخی شهرها هم کشیده شده است.

این گونه جدید حاصل آمیزش گرگ و سگ است که هم خوی گرگ داشته و هم خوی سگ و همین امر موجب افزایش خطرات آن شده است.

گرگاس به دلیل اینکه بخشی از ژنتیک سگ های اهلی را دارد، راحت تر به محیط زندگی انسان ها نزدیک می شود و از طرفی با توجه به ژنتیکی که از گرگ دارد یک موجود درنده محسوب می شود.

در سالهای اخیر حملات متعددی از گرگاس به انسان ها مشاهده شده و بعضا برخی از آنها به حاشیه های شهر آمده اند و حالا یک تهدید جدی برای طبیعت و انسان ها محسوب می شود، تهدیدی که روز به روز ابعاد آن گسترده تر شده و برجمعیت آنها افزوده می شود.

اما آنچه موجب ایجاد این گونه نوظهور شده وجود سگ های رها شده در سطح شهرهاست، سگ هایی که بعضا در حاشیه شهرها رها شده اند و از هم زیستی آنها با گرگ این گونه نوظهور خلق شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از تولد این موجود خطرناک به سگ ها غذا ندهید

برای جلوگیری از تولد این موجود خطرناک به سگ ها غذا ندهید