مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:152022-01-15سياسي

تسریع روند واکسیناسیون توسط یاران حاج قاسم سلیمانی


بسیجیان گیلان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ایجاد بیش از 60 پایگاه واکسیناسیون نقش مهمی در پوشش 95 درصدی واکسیناسیون مردم گیلان داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در حل و برطرف کردن بحران ها وحدت، همدلی و اتحاد نقش مهمی در تسهیل امور دشوار جامعه در مواقع بحرانی دارد و این امر در دو سال گذشته و با شیوع کرونا بیس از بیش نمایان شده است.

مردمان ایران زمین در طول تاریخ دو هزار و 500 ساله خود همواره نشان دادند که در مواقع بحرانی همواره در کنار یکدیگر بوده و جمله بنی آدم اعضای یکدیگرند را بارها و در فواصل زمانی مختلف که آخرین آن کرونا بوده نشان دادند.

از نخستین روزهای شیوع کرونا که تمام مردم جهان از شدت ترس، استرس و نگرانی خود را در منازلشان قرنطینه کرده بودند افرادی بودند که بدون هیچگونه چشم داشت و ادعا، پای کار مبارزه با این ویروس آمده و شهدایی را تقدیم این نظام مقدس کردند.

می خواهم از افرادی نام ببرم که برایشان نوع جبهه هیچگونه فرقی ندارد و هر جا و در هر نقطه ای جان مؤمن و هموطن خود را در خطر ببینند پای کار مبارزه هستند، حال فرقی نمی کند آن دشمن داعش یا گروه های تکفیری باشد و یا ویروسی ناشناخته و دو سالیست که سلامت جامعه را نشانه گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع روند واکسیناسیون توسط یاران حاج قاسم سلیمانی

تسریع روند واکسیناسیون توسط یاران حاج قاسم سلیمانی