مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:252022-01-15سياسي

واکاوی علل خصومت نهان زنان، علیه زنان


دومین نشست از سلسله نشست های کتاب نوش، که به معرفی و بررسی کتاب «زن در برابر زن» اختصاص دارد، 26 دی ماه در کتاب فروشی جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان دومین نشست از سلسله نشست های کتاب نوش، که به معرفی و بررسی کتاب زن در برابر زن اختصاص دارد، 26 دی ماه در کتاب فروشی جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می شود.

بهناز عابدی، مدیر مجموعه توازن با اعلام این خبر به ایسنا گفت: سلسله نشست های کتاب نوش با هدف بررسی آرا و اندیشه های گوناگون درباره زنان و کنشگری اجتماعی آنان طرح ریزی شده و نخستین نشست آن، به بررسی کتاب زن و چالش های جامعه نوشته امام موسی صدر اختصاص داشت.

او ادامه داد: در کتاب نوش دوم، که با همکاری انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می شود، کتاب زن در برابر زن نوشته فیلیس چسلر، روی میز گفت وگو قرار می گیرد.

مدیر مجموعه توازن تصریح کرد: فیلیس چسلر در کتاب زن در برابر زن که به همت ساغر عقیلی و فریده همتی ترجمه و از سوی نشر لیوسا منتشر شده، به موضوعی می پردازد که در زندگی روزمره شاید زیاد درباره آن شنیده باشیم، اما در محافل رسمی کمتر به آن پرداخته شده است؛ این موضوع که چرا برخی زنان در جایگاه های مختلف، علیه هم جنسان خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی علل خصومت نهان زنان، علیه زنان

واکاوی علل خصومت نهان زنان، علیه زنان