مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:102022-01-15بين الملل

نعیم قاسم: قاضی البیطار و حامیانش دلیل اصلی تعطیلی نهادهای قانون اساسی هستند


معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت و کسانی که پشت او ایستاده اند، دلیل اصلی اخلال در نهادهای قانون اساسی و لغو فعالیت های پارلمان هستند.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت و کسانی که پشت او ایستاده اند، دلیل اصلی اخلال در نهادهای قانون اساسی و لغو فعالیت های پارلمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی که در یک دیدار داشت، تاکید کرد: قاضی طارق البیطار، بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت و کسانی که پشت او ایستاده اند، دلیل اصلی اخلال در نهادهای قانون اساسی و لغو فعالیت های پارلمان هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه اظهار کرد: عملکرد قاضی البیطار به دستگاه قضایی لبنان که در تقلا برای نجات خود بوده و بدترین روزهای خود را سپری می کند، آسیب زد، آیا منطقی است قاضی که 21 درخواست رد صلاحیت دارد و فضای دستگاه قضایی را مغشوش کرده، در سمت خود باقی بماند.

نعیم قاسم در ادامه گفت: اگر دستگاه قضایی به اختیارات پارلمان تعرض کند، چه کاری می توان انجام داد؟ راه حل این پرونده تفکیک پرونده ها از دستگاه قضایی و بازگرداندن اختیار محاکمه روسا و وزرا به پارلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: قاضی البیطار و حامیانش دلیل اصلی تعطیلی نهادهای قانون اساسی هستند

نعیم قاسم: قاضی البیطار و حامیانش دلیل اصلی تعطیلی نهادهای قانون اساسی هستند