مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:552022-01-15فرهنگي

استان فارس میزبان جشنواره عمار شد


مسئول ستاد مردمی جشنواره عمار در فارس از آغاز به کار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در این استان خبر داد.

- ، مریم ستوده اظهار داشت: جشنواره مردمی فیلم عمار یک جشنواره سینمایی ایرانی است که اولین دوره این جشنواره در سال 89 و در سالگرد حماسه نهم دی ماه برگزار و حدود بیست اثر، هم زمان در 30 نقطه از کشور اکران شد.

وی افزود: دی ماه هر سال ایران اسلامی و برخی کشورهای مسلمان این رویداد مهم را شاهد هستند و تاکنون بسیاری از استعدادهای ناشناخته یا گمنام و فیلم سازان جوان از طریق جشنواره عمار شناسایی و معرفی شده اند.

ستوده فعالیت های متنوع و مستمر جشنواره عمار را بسیار موثر و موفق ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی و ظرفیت سنجی دبیرخانه جشنواره در تهران و همراهی قابل تحسین ستادهای استانی و فعالیت منسجم اکران کنندگان، دامنه فعالیت جشنواره عمار بسیار گسترده تر از قبل شده است و در حال حاضر جشنواره عمار نقش بسیار مهمی در شبکه توزیع سینمای ایران دارد.

مسئول ستاد اکران جشنواره عمار در استان فارس گفت: چرخه اکران عمار در طول سال و در مناسبت های مختلف و حتی روزهای عادی در حال فعالیت است و اکران های مردمی در اکثر نقاط استان فارس نیز در مساجد و حسینیه ها، سالن های نمایش و مدارس و دانشگاه ها و حتی نقاط صعب العبور و روستاهای دوردست و در میان عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس میزبان جشنواره عمار شد

استان فارس میزبان جشنواره عمار شد