مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:002022-01-15اجتماعي

ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود/تاکید بر رعایت پروتکلها


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی هاشمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس، اظهار داشت: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز به طور حضوری برگزار شد، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که اتفاق افتاد توانستیم آزمون ها را برگزار کنیم که برخی از آزمون ها باقی مانده و در روزهای آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: در ترم دوم نیز با توجه به ارزیابی برگزاری حضوری مدارس در ترم اول، همان گونه بحث سلامت دانش آموزان را دنبال خواهیم کرد و با محوریت واحد ارزیابی الگوهای آموزشی و ترتیبی، قبل از برگزاری آزمون ها در سطح مناطق 21 گانه آموزش و پرورش مورد بازدید قرار گرفت و تحلیل خوبی در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی مسائل بوده که با تذکرات کتبی و شفایی پیگیر شده است و امیدواریم بتوانیم با ترمیم جریان آموزش در ترم آینده هم به طور حضوری خدمت دانش آموزان عزیزمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت دانش آموزان و رصدی که در این خصوص داریم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود/تاکید بر رعایت پروتکلها

ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود/تاکید بر رعایت پروتکلها