مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:052022-01-15فرهنگي

فیلم کوتاه «ارسی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد


مسئول واحد تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «ارسی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

- ، اکبر آیین ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد فیلم کوتاه ارسی با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.

وی بیان داشت: این فیلم کوتاه 15 دقیقه ای به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با تکیه بر موضوعات اجتماعی در منطقه چرام شهرستان کهگیلویه تصویربرداری شد.

آیین با بیان اینکه اکنون این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد، گفت: این فیلم داستان دختر کوچکی را روایت می کند که پدرش برایش کفش خریده، اما این کفش ها برایش کوچک هستند و قصد رفتن به شهر را دارند ولی در راه رفتن به شهر با یکسری حوادثی روبرو می شوند که فیلم حاضر بر بستر این داستان پرداخته می شود.

وی بیان داشت: تصویربرداری این فیلم برعهده منصو رعبد رضایی ، صدابرداری محمد زارع ، دستیار و برنامه ریزی سمیه محمدی و مدیرتولید حامد رضایی بوده است.

آیین افزود: بازیگران این فیلم نیز سرمست آتش پنجه ، فرناز پناهنده ، کرم اله سعیدی ، حکیمه تاسا ، علی داود نژاد ، اورنگ شناور و هستی رامش هستند و این فیلم کوتاه پس از اکران عمومی از طریق پلتفرم های متفاوت برای تماشای علاقمندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «ارسی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

فیلم کوتاه «ارسی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد