مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:052022-01-15اقتصادي

تنها بیان حمایت از سرمایه گذار موجب توسعه نخواهد شد


تنها شعار پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذار موجب جذب سرمایه و توسعه نخواهد شد لذا باید از مزیت های نسبی استان در این حوزه استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در دیدار مسئولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز کار کردن محور ارتباطی ما با مردم است و سازمان صمت می تواند یکی از بازوان قوی برای تحقق این هدف باشد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در استان، گفت: امکانات، بازگشت سرمایه و سود بیشتر از ملاک های حضور سرمایه گذار در یک منطقه است و باید تلاش کنیم با ارائه راهکارهای کارشناسی و تخصصی این موارد را در استان بسترسازی کنیم.

وی با بیان اینکه سهم آب مصرفی صنعت استان دو درصد و پایین تر از میانگین کشوری است، افزود: مسئله کم آبی یکی از مشکلات استان برای تعریف صنعت جدید در استان است که حل این مشکلات مستلزم ارائه راهکارهای دستگاه های تخصصی است.

حسین نژاد بیان داشت: در بحث صادرات برون مرزی باید رایزن های اقتصادی ما نیازهای بازار کشورهای همسایه را شناسایی و تولیدکنندگان استان این کالاها را تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها بیان حمایت از سرمایه گذار موجب توسعه نخواهد شد

تنها بیان حمایت از سرمایه گذار موجب توسعه نخواهد شد