مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:102022-01-15حوادث

جرائم مربوط به تیراندازی بصورت ویژه رسیدگی می شود


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه تیراندازی باعث ناامنی و ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان می شود، گفت: این موضوع به صورت ویژه توسط دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

-   پرویز توسلی زاده در کمیته پیگیری و مقابله با جرائم خشن استان که با حضور مسئولان قضایی و انتظامی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وقوع حدود 500 مورد تیراندازی در استان از ابتدای امسال تاکنون بر اساس آمارهای پلیس، گفت: هر کدام آنها می توانست منجر به قتل و وقوع حوادث ناگوارتری شود و اگر مدیریت لازم برای برخورد و پیشگیری صورت نگیرد در آینده مشکل ساز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از موضوعاتی است که امنیت جامعه را به چالش می کشد، افزود: برخورد قاطعانه با افراد تیرانداز به صورت جدی باید در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار گیرد، کما اینکه هم اکنون نیز این عزم و اراده به صورت جدی وجود دارد و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

توسلی زاده با بیان اینکه برخورد با جرم تیراندازی یک طرف قضیه است، خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد پیشگیری از وقوع این جرم است، کما اینکه تجربه نیز به خوبی ثابت کرده همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده و نتایج و اثرات بهتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم مربوط به تیراندازی بصورت ویژه رسیدگی می شود

جرائم مربوط به تیراندازی بصورت ویژه رسیدگی می شود