مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:252022-01-15اجتماعي

سهل انگاری کادر آموزشی مدارس برای پیشگیری از کرونا پذیرفتنی نیست


تمایل خانواده ها و مسئولان مربوطه بر آموزش های حضوری است اما نباید این امر باعث سهل انگاری بدنه و کادر آموزشی مدارس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مرکزی، عنوان کرد: شرایط شکننده کرونایی خود را نشان داده است و در سویه جدید پیش بینی می شود ظرف هفته آینده به شرایط دشوارتر برسیم.

وی با اشاره به آمارها و وضعیت آنفلوآنزا در استان مرکزی گفت: با توجه به سرمای هوای ممکن است این بیماری بر کرونا پیشی گیرد و با توجه به برخی تداخلات تشخیصی بین کرونا و آنفلوآنزا، مردم از خوددرمانی دوری کنند و از نظر پزشک استفاده کنند به همین جهت از مردم استان درخواست داریم از خود درمانی پرهیز کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: لازم است که مردم در رده های سنی مجاز، نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند، مراکز واکسیناسیون وضعیت خوبی دارند، انواع برندها موجود است و باید سهل انگاری در تزریق دوز سوم صورت نگیرد.

مخلص الائمه تاکید کرد: باید از ابزارهای رسانه ای برای افزایش سطح آگاهی و حساسیت مردم برای جلب توجه نسبت به شرایط مهم کنونی استفاده شود چرا که اگر مدیریت نشود، پیک سنگینی را تجربه می کنیم، شیوع در کشورهای دیگر در حال افزایش شدید است و با توجه به جشن های پیش رو به نحوی پیش نرویم که پیش از تعطیلات نوروز با پیک روبرو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری کادر آموزشی مدارس برای پیشگیری از کرونا پذیرفتنی نیست

سهل انگاری کادر آموزشی مدارس برای پیشگیری از کرونا پذیرفتنی نیست