مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:302022-01-15بين الملل

مسکو: اتهام زنی های آمریکا به روسیه، بی اساس است


سفارت مسکو در واشنگتن روز شنبه (امروز) به اتهام زنی های مقام های کاخ سفید و پنتاگون درباره «بهانه جویی روسیه برای حمله به اوکراین» واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در آمریکا اظهارات تند اخیر مقام های واشنگتن علیه مسکو و ادعای آنها درباره بهانه جویی روسیه برای حمله به اوکراین را بی اساس خواند.

سفارت روسیه در آمریکا در صفحه فیسبوک خود بیانیه ای در واکنش به سخنان اخیر مقام های آمریکایی شامل سخنگویان کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، این سفارتخانه اعلام کرد: اتهام های آمریکا مبنی بر اینکه روسیه برای حمله به اوکراین بهانه ای آماده می کند، بی پایه و اساس است و تأییدی بر ادامه فشار مستمر بر مسکو است .

سفارت مسکو در واشنگتن ادامه داد: ما به اظهارات سخنگویان کاخ سفید و وزارت دفاع (پنتاگون) در جریان جلسات توجیهی آنها در 14 ژانویه درباره آماده سازی ادعایی روسیه برای ایجاد نوعی بهانه جهت حمله به اوکراین توجه کردیم.

نمایندگان دولت (آمریکا) در حال حاضر به تفصیل سناریوهای چنین تحریکاتی را توصیف می کنند و تاریخ آغاز نهایی عملیات (ادعایی حمله روسیه به اوکراین) را نام می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: اتهام زنی های آمریکا به روسیه، بی اساس است

مسکو: اتهام زنی های آمریکا به روسیه، بی اساس است