مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:302022-01-15بين الملل

سودای تکیه بر مسند ریاست جمهوری ایتالیا در سر برلوسکونی


حزب برلوسکونی تهدید کرده است که اگر نخست وزیر به عنوان رییس جمهوری آینده ایتالیا انتخاب شود، دولت ائتلافی کنونی را ترک می کند.

- حزب برلوسکونی تهدید کرده است که اگر نخست وزیر به عنوان رییس جمهوری آینده ایتالیا انتخاب شود، دولت ائتلافی کنونی را ترک می کند.

سیلویا برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا که سودای تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری را در سر دارد، به حمایت احزاب دست راستی دل خوش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا به نقل از دویچه وله، در حالی که رهبران سه حزب راستگرای ایتالیا از نامزدی برلوسکونی حمایت کرده اند، شانس وی برای پیروزی زیاد به نظر نمی رسد.

فرآیند انتخابات ریاست جمهوری ایتالیا 24 ژانویه (4 بهمن) آغاز می شود و برلوسکونی امیدوار است بتواند با استفاده از این فرصت، بار دیگر به صحنه سیاسی این کشور بازگردد.

این سیاستمدار ایتالیایی که 85 سال سن دارد، پیش از این سه دوره را به عنوان نخست وزیر در قدرت بوده که دوره نخست آن فقط یک سال ادامه یافته است.

در همین حال، رهبران سه حزب راستگرای ایتالیا پس از دیدار با برلوسکونی، با صدور بیانیه ای از نامزدی وی برای پست ریاست جمهوری حمایت کردند.

در این بیانیه عنوان شده که رهبران این سه حزب، اتفاق نظر دارند که برلوسکونی برای برعهده گرفتن منصب ریاست جمهوری ایتالیا در این شرایط دشوار، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای تکیه بر مسند ریاست جمهوری ایتالیا در سر برلوسکونی

سودای تکیه بر مسند ریاست جمهوری ایتالیا در سر برلوسکونی