مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:352022-01-15بين الملل

کاهش محبوبیت بایدن در پی یک هفته شکست متوالی


در واقع این یک روز تاریک در وسط هفته ای بد بود که یادآور عدم تحقق وعده های بزرگ بایدن پس از گذشت یک سال از تحویل قدرت در کاخ سفید بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرگزاری فرانسه با انتشار گزارشی از کاهش محبوبیت رییس جمهوری آمریکا پس از یک هفته شکست های متوالی خبر داد.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در مواجهه با تحریکات کره شمالی و روسیه، تورم بالا در کشورش و شکست پروژه پارلمانی خود برای اصلاح نظام انتخاباتی روز گذشته - جمعه- تلاش کرد یکی از معدود موفقیت های دوره ریاست جمهوری خود را به عنوان پروژه زیرساختی بزرگ، محل ستایش جلوه دهد.

بایدن در کاخ سفید گفت: گفت وگوهای زیادی درباره ناامیدی در قبال چیزهایی که نتوانسته ایم به دست آوریم، وجود دارد، اما ما در تحقق بخش بزرگی از آنها موفق خواهیم بود .

در واقع کاری که این رهبر دموکرات انجام داده است، تصویب یک طرح بزرگ به ارزش هزار و 200 میلیارد دلار در پاییز برای سرمایه گذاری در جاده ها، پل ها و اینترنت بود، یک اتفاق تاریخی که حتی حمایت برخی از قانونگذاران جمهوری خواه را به همراه داشت.

اما یادآوری این موفقیت کنایه آمیز است، زیرا زمانی که این متن در 15 نوامبر گذشته تصویب شد، بایدن از کرستن سینما ، سناتور آریزونا دعوت کرد تا درباره متن صحبت و آن را تحسین کند اما همین سناتور روز پنج شنبه اشاره ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محبوبیت بایدن در پی یک هفته شکست متوالی

کاهش محبوبیت بایدن در پی یک هفته شکست متوالی