مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:052022-01-15پزشكي

افزایش موارد مثبت و بیماران با علائم سرماخوردگی در خوزستان


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با تاکید بر لزوم توجه فرمانداران به میزان مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی و موارد مثبت کرونا، گفت: تعداد مراجعه کنندگان با علائم سرماخوردگی و موارد مثبت در حال افزایش است.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با تاکید بر لزوم توجه فرمانداران به میزان مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی و موارد مثبت کرونا، گفت: تعداد مراجعه کنندگان با علائم سرماخوردگی و موارد مثبت در حال افزایش است.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (25 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در استان خوزستان 5 هزار نفر در قالب یک هزار و 707 تیم عملیاتی در طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند.

به دلیل تعداد کم موارد مثبت و مشکل در تامین خودرو یک هزار نفر نیرو نیز کاهش داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای اجرای طرح شهید سلیمانی در خوزستان به 250 خودرو نیاز نیاز اما اکنون حدود 150 خودرو در اختیار داریم.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به مصوبه راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی کرونا در اهواز گفت: در حال حاضر کارشناسان مخابرات در حال بازدید از مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز به منظور راه اندازی مراکز مشاوره تلفنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد مثبت و بیماران با علائم سرماخوردگی در خوزستان

افزایش موارد مثبت و بیماران با علائم سرماخوردگی در خوزستان