مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:252022-01-15حوادث

56 کیلوگرم تریاک و حشیش در سرایان کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 139 کیلو و 200 گرم تریاک و 117 کیلو و 800 گرم حشیش توسط ماموران انتظامی شهرستان سرایان کشف شد.

- سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز شنبه 25 دی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرایان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک وانت تویوتا دوکابین مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق با علائم هشداردهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: راننده وانت تویوتا به محض مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد که ماموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، 139 کیلو و 200 گرم تریاک و 117 کیلو و 800 گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این عملیات در مجموع، 257 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 کیلوگرم تریاک و حشیش در سرایان کشف شد

56 کیلوگرم تریاک و حشیش در سرایان کشف شد